Η αλλαγή της οικονομικής κατάστασης, οι μισθοί και η ακρίβεια έχουν αποτελέσει σημαντικούς παράγοντες στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών όλων των Ελλήνων σε όλους τους τομείς.
Το σούπερ μάρκετ και γενικότερα τα ψώνια για οικιακά είδη και τρόφιμα είναι μια ανάγκη που όλοι οι Έλληνες καλούνται να καλύψουν και έχουν βρει τους δικούς τους τρόπους να το κάνουν οικονομικά.
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;» που διεξήχθηκε τον Σεπτέμβριο 2023 έδειξε ότι:
- Εννιά στους δέκα Έλληνες ψωνίζουν συστηματικά από σουπερμάρκετ
- Το σουπερμάρκετ είναι η βασική επιλογή για όλες τις δημογραφικές ομάδες με ελάχιστες διαφορές
- Η πιστότητα των Ελλήνων καταναλωτών σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ φαίνεται να είναι σχετική.
- 4 στους 5 Έλληνες χρησιμοποιούν κάρτες πιστότητας σχεδόν πάντα ενώ πολλοί δηλώνουν ότι έχουν κάρτα πιστότητας σε παραπάνω από μία αλυσίδες.
- Η πλειοψηφία των Ελλήνων ενημερώνονται τακτικά για τις προφορές των σούπερ μάρκετ ενώ έχουν υιοθετήσει τουλάχιστον μια συνήθεια “smart shopping, π.χ. συχνή αγορά προϊόντων 1+1 δώρο, αγορά private labels, κλπ.
- Οι προσφορές των supermarkets οδηγούν σημαντική μερίδα καταναλωτών να πηγαίνει από το ένα στο άλλο
Δείτε εδώ την παρουσίαση της έρευνας
Πηγή: moneyview.gr