Μπορεί η Δημοτική Αρχή, αλλά και αρκετά εμπορικά καταστήματα της Αλεξανδρούπολης, να μη στόλισαν φέτος την πόλη, ώστε να δημιουργηθεί το εορταστικό κλίμα των ημερών προκειμένου να ανέβει και η ψυχολογία των καταναλωτών, ωστόσο φαίνεται πως η αγορά άρχισε σιγά – σιγά να κινείται σε εορταστικούς ρυθμούς.
“Η ψυχολογία του καταναλωτή είναι ένας σημαντικός παράγοντας αυτές τις ημέρες. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη η συνολική εικόνα της πόλης, όσον αφορά το θέμα του στολισμού, ωστόσο κάποιοι συνάδελφοι επέλεξαν να στολίσουν και κάποιοι δυστυχώς δεν είχαν τη δυνατότητα”, σχολίασε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, κ. Βασίλης Κασαπίδης και τόνισε πως “είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα, η οποία παραπέμπει σε εορταστικό κλίμα”.
Αναφερόμενος στη συχνή επισκεψιμότητα των Βαλκανίων, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις, αποτελούν και τους “αιμοδότες” της αγοράς, είπε ότι, είναι ένα θετικό στοιχείο το οποίο θέλουμε και προσπαθούμε να το ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο, γιατί είναι ένα πολύ καλό συμπλήρωμα για την αγορά της Αλεξανδρούπολης.
“Στόχος του Εμπορικού Συλλόγου και των επιχειρήσεων κατά μόνας, είναι να κατευθυνθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η κατανάλωση και στις μικρές επιχειρήσεις και να μη λαμβάνουν το μεγάλο μερίδιο της αγοράς, μόνο οι χώροι της εστίασης”, συμπλήρωσε.
Στο 95% η πληρότητα σε ξενοδοχεία και καταλύματα
Σύμφωνα με τον κ. Κασαπίδη, υψηλές αναμένεται να είναι και οι πληρότητες στα καταλύματα και τα ξενοδοχεία το δεκαπενθήμερο των εορτών (Χριστούγεννα – Πρωτοχρονιά και Φώτα), φτάνοντας μάλιστα το 95%, σύμφωνα με τα μηνύματα που έχει από παράγοντες του κλάδου.
Ο ίδιος μάλιστα εκτίμησε ότι παρά τα οικονομικά προβλήματα των νοικοκυριών, η χρονιά θα κλείσει με θετικό πρόσημο και κάλεσε τους πολίτες να προτιμήσουν τις μικρές τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις για τα ψώνια τους, την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Πηγή: ΕΡΤ Ορεστιάδας