Την αναγκαιότητα να έχει η χώρα μας ισχυρές και σύγχρονες Ένοπλες Δυνάμεις, για να προασπίσει τα Εθνικά Συμφέροντα και υποδομές, τόνισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ν. Δένδιας, μιλώντας σήμερα στο East Macedonia & Thrace Forum στην Αλεξανδρούπολη.
Αναφερόμενος στην περιοχή της Θράκης, επεσήμανε πως αποτελεί “λαμπρό παράδειγμα συνύπαρξης Ελλήνων πολιτών διαφορετικών θρησκευμάτων”, ενώ για την Αλεξανδρούπολη, ανέφερε πως έχει αποδείξει τον κομβικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει, ως “ένας σημαντικός εμπορικός, οικονομικός, ενεργειακός και αμυντικός κόμβος”.
Για τον γεωπολιτικό ρόλο της Θράκης, εξήγησε τη σημασία της περιοχής για τα εθνικά συμφέροντα στη Μαύρη Θάλασσα, τα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο. Χαρακτήρισε την οικονομική ανάπτυξη, “εργαλείο για να προχωρήσουμε μπροστά” και διευκρίνησε ότι “για να υπάρξει οικονομική ανάπτυξη, πρέπει να υπάρξει διασυνδεσιμότητα”.
“Δεν μπορούν”, είπε, “να γίνουν συνέργειες χωρίς αυτό”. Και πρόσθεσε: “Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία της ΕΕ για το χάρτη του νέου σιδηροδρομικού εμπορευματικού διαδρόμου Βαλτικής Θάλασσας, Εύξεινου Πόντου και Αιγαίου Πελάγους”.
Αναφερόμενος στα ενεργειακά ζητήματα, υπογράμμισε πως η περιοχή της Θράκης, “έχει προφανή σημασία ως ενεργειακός κόμβος”, ενώ συμπλήρωσε μιλώντας για τους αγωγούς μεταφοράς ενέργειας, ότι αποτελεί προϋπόθεση, η προστασία των υποδομών”, ενώ αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα να μπορεί η Ελλάδα “να τις προασπίσει, να τις προστατεύσει”. “Και αυτό”, πρόσθεσε, “καταλήγει στην απόλυτη αναγκαιότητα να έχουμε ισχυρές και σύγχρονες Ένοπλες Δυνάμεις”.
Μιλώντας για την “Ατζέντα 2030” για τις Ένοπλες Δυνάμεις, εξήγησε ότι “θα ανταποκριθεί στις υπάρχουσες προκλήσεις, αλλά και στις προκλήσεις πέρα του ορίζοντα με μια διαφορετική δομή και μια διαφορετική αντίληψη, με ένα σύγχρονο μοντέλο θητείας, με ένα σύγχρονο μοντέλο εφεδρείας, με ανάπτυξη της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας “. “Να δημιουργήσουμε”, είπε, “ένα αμυντικό οικοσύστημα, όπου το ανθρώπινο κεφάλαιό μας, μπορεί κάλλιστα να υπηρετήσει”.
Κλείνοντας, χαρακτήρισε “εθνικής σημασίας ζήτημα”, τη χάραξη πολιτικών για το μέλλον και συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ο Τούρκος Πρόεδρος Ερντογάν ανακοίνωσε ότι το 2028, θα αποχωρήσει από την ηγεσία της Τουρκίας”, γεγονός που εγείρει – όπως είπε – ερωτήματα για το ποια θα είναι η Τουρκία, μετά τον Πρόεδρο Ερντογάν, ποιες θα είναι οι γεωπολιτικές επιλογές των διαδόχων του και ποια θα είναι η κατεύθυνση της μεγάλης αυτής χώρας”.
“Η Αλεξανδρούπολη, έχει μετασχηματιστεί σε ενεργειακή πύλη εισόδου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με τα έργα υποδομών που έχουν γίνει την τελευταία πενταετία και προσδοκούμε να στηρίξουμε περαιτέρω την μεταποίηση και την παραγωγική βάση της περιοχής, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να διασφαλίσουμε ευημερία και ευζωία για τους κατοίκους της περιοχής”.
Ο υπουργός, Κώστας Σκρέκας, στην ομιλία του από το βήμα του φόρουμ, υπογράμμισε την ανάγκη διατήρησης των υψηλών βαθμών ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας για τα επόμενα χρόνια, ενώ σε ό,τι αφορά την περιοχή, υπογράμμισε τη σημασία που δίνει η κυβέρνηση στην ενδυνάμωση του υποδείγματος της τοπικής οικονομίας, “που θα βοηθήσει να διασφαλίσουμε πολλές θέσεις εργασίας, υψηλά αμοιβόμενες”, όπως είπε.
Ο υπουργός, υπογράμμισε τη σημασία της ενεργειακής μετάβασης – που στον πυρήνα της έχει την Ανατολική Θράκη και την Αλεξανδρούπολη – , ως παράδειγμα μετασχηματισμού της οικονομίας ενός τόπου και ανέφερε ότι τα σχέδια για το μέλλον, δημιουργούν νέες ευκαιρίες και ενδεικτικά σημείωσε ότι οι λιγνιτικές μονάδες της περιοχής, όταν ολοκληρωθεί η πράσινη μετάβαση, θα χρησιμοποιηθούν με πράσινο υδρογόνο.
“Ακόμη και η ισχυροποίηση των ένοπλων δυνάμεων, περνάει μέσα από ισχυρή οικονομία. Μια χώρα χωρίς ισχυρή οικονομία, δεν μπορεί να στηρίξει με τον τρόπο που πρέπει τις ένοπλες δυνάμεις της”, σημείωσε ο υπουργός, ορμώμενος από την ομιλία του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Νίκου Δένδια, που προηγήθηκε.
Δημογραφικό και οικονομική ανάπτυξη
Όπως συνέχισε ο κ. Σκρέκας, “οικονομική ανάπτυξη χωρίς διασφάλιση της εθνικής κυριαρχίας, δεν μπορεί να υπάρχει, όμως και μια χώρα χωρίς σχυρή οικονομία, δεν μπορεί να στηρίξει τις ένοπλες δυνάμεις της. Πρέπει όμως να αναγνωρίζουμε ποιες είναι οι προκλήσεις και να δώσουμε λύσεις”.
Επ΄αυτού, έδωσε ιδιαίτερη λύση στο δημογραφικό, λέγοντας ότι στην Αλεξανδρούπολη από το 2011 έως το 2021, καταγράφηκε μείωση του πληθυσμού κατά 7,5%, μέσα σε μια δεκαετία κατά 46.000 άτομα, γεγονός το οποίο απέδωσε στον λόγο που επικρατεί και σε ολόκληρη τη χώρα, ότι οι νέοι δεν μπορούν να βρουν σταθερή δουλειά, που θα τους δώσει ασφάλεια και το απαραίτητο εισόδημα για να δημιουργήσουν οικογένεια.
Επίσης, επεσήμανε ότι από το αρνητικό ισοζύγιο στο άνοιγμα/κλείσιμο επιχειρήσεων το 2016, η Ανατ Μακεδονία – Θράκη, πέρασε σε θετικό ισοζύγιο από το 2020 και έπειτα και είναι ενδεικτικό ότι το πρώτο δίμηνο του 2024, είναι θετικό το ισοζύγιο με σχεδόν 300 εταιρείες.
“Ως κυβέρνηση, εξασφαλίσαμε ένα περιβάλλον, όπου ένας νέος επιχειρηματίας, αισθάνεται ασφάλεια να πάρει το ρίσκο και να επιχειρήσει. Αυτό δεν ήταν κάτι αυτονόητο. Έγινε μέσα από διαδοχικές κρίσεις, άρα βγαίνουμε από αυτές, πολύ πιο ισχυροί από άλλες χώρες”, κατέληξε.
Ειδικά όσον αφορά την Αλεξανδρούπολη και την ευρύτερη περιοχή της Αν. Μακεδονίας – Θράκης, ο υπουργός Ανάπτυξης, υπογράμμισε ως καταλύτες, την ανάπτυξη που έχει συντελεστεί με την αλλαγή της όδευσης του φυσικού αερίου από το Αζερμπαϊτζάν το 2014, ώστε ο TAP α περνάει μέσα από τη Βόρεια Ελλάδα και νακαταλήγει στην Ιταλία. “Αυτό άλλαξε τη δυναμική της περιοχής”, τόνισε. Πρόσθεσε ακόμη την ολοκλήρωση του αγωγού AGB, ου διπλασίασε την ηλεκτρική διασύνδεση με τη Βουλγαρία, καθώς και τα δύο εργοστάσια φυσικού αερίου, που όπως είπε, μπορούν στο μέλλον να καταναλώνουν και πράσινο υδρογόνο και άρα μετά από κάποια χρόνια θα χρησιμοποιηθούν και όταν ολοκληρωθεί η πράσινη μετάβαση.
Λιμάνι Αλεξανδρούπολης
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, το οποίο χαρακτήρισε πολύ σημαντικό τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για την εθνική ασφάλεια. Για αυτό και, όπως είπε, αποφασίστηκε από την κυβέρνηση, η ανάπτυξή του και η εποπτεία του από 100% από το Δημόσιο, ώστε να διασφαλιστεί η κρισιμότητα αυτής της υποδομής στο στο γεωγραφικό όριο της χώρας.
Επιπλέον, ανέφερε πως, με όλα αυτά και με το FSRU, που θα μπει σε δοκιμαστική λειτουργία τις επόμενες ημέρες, αλλάζει το παραγωγικό υπόδειγμα της πειοχής.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Σκρέκα, αυτά δεν αρκούν. “Δεν μπορούμε να επιδιώκουμε βιώσιμη ανάπτυξη, αν δεν διασφαλίσουμε ότι θα στηριχθεί και θα μεγεθυνθεί η παραγωγική βάση της χώρας. Αυτός είναι ο στόχος μας. Να μετασχηματίσουμε το οικονομικό παράδειγμα, μέσα από στήριξη και του πρωτογενούς τομέα και της μεταποίησης”, υπογράμμισε, αναφερόμενος σε μια σειρά από βιομηχανικούς κλάδους, που έχουν οδηγήσει τις εξαγωγές της χώρας σε τριπλασιασμό μέσα στην τελευταία δεκαετία, όπως η φαρμακοβιομηχανία, η βιομηχανία μετάλλων, η βιομηχανία κρυστάλλων, η βιομηχανία τροφίμων.
Σημείωσε ακόμη, ότι είναι σημαντικό, η βιομηχανική παραγωγή εξοπλισμού για την πράσινη μετάβαση, να γίνεται στην Ελλάδα, η οποία επιδεικνύει σημαντικές επιδόσεις στην αύξηση παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ.
“Εξοπλισμός για μπαταρίες λιθίου, βάσεις για ανεμογεννήτριες, φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πρέπει να παράγονται εδώ για να μην εξαρτάται η πράσινη μετάβαση της χώρας από τρίτες χώρες”, είπε ο ίδιος.
Τις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί στους τομείς των υποδομών και των μεταφορών, με σκοπό την ανάπτυξη της Θράκης, του Έβρου και της Αλεξανδρούπολης, παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στο 2ο East Macedonia & Thrace Forum, που πραγματοποιείται στην Αλεξανδρούπολη.
“Η Αλεξανδρούπολη, αποκτά ρόλο καταλύτη για την εφοδιαστική αλυσίδα και το διεθνές εμπόριο”, τόνισε ο κ. Σταϊκούρας, ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς, στις ενέργειες που αφορούν την αξιοποίηση της γεωστρατηγικής αξίας του Λιμένα της Αλεξανδρούπολης, όπως η δυνατότητα δημιουργίας πολυτροπικού διαδρόμου μεταφορών με τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, αλλά και η ανάπτυξη μιας ακόμη γραμμής αλληλεγγύης (solidarity lane), με αντικείμενο τη μεταφορά ουκρανικών προϊόντων.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, παρουσίασε αναλυτικά, οκτώ πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί από το υπουργείο για την ανάπτυξη του Έβρου της Θράκης και της Αλεξανδρούπολης και αφορούν:
- Αξιοποίηση του Λιμένα Αλεξανδρούπολης
- Βελτίωση της οδικής σύνδεσης με την Τουρκία
- Κατασκευή της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Αλεξανδρούπολης
- Μελέτη Φράγματος Δερείου
- Κατασκευή Λιμνοδεξαμενής Ξηροποτάμου στη Σαμοθράκη
- Αντικατάσταση και υπογειοποίηση Αρδευτικών Δικτύων ΤΟΕΒ Ερυθροποτάμου,
- Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση και Τεχνική Διαχείριση Κτιρίων Στέγασης Υπηρεσιών πέντε Αστυνομικών Διευθύνσεων και
- Αναβάθμιση Κρατικού Αερολιμένα Αλεξανδρούπολης
“Αυτές τις πρωτοβουλίες έχουμε την ισχυρή βούληση να τις “τρέξουμε” με καλούς ρυθμούς, με ποιότητα και αποδοτικότητα, ώστε να μπορούμε τεκμηριωμένα να ισχυριζόμαστε ότι η χώρα μας, ενισχύει τη θέση της, ως θετικό παράδειγμα, ως “παίκτης” θετικής μνημόνευσης”, κατέληξε ο κ. Σταϊκούρας.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα:
“Θέλω να ευχαριστήσω τους εμπνευστές του Συνεδρίου για την εξαιρετική διοργάνωση και για την ευγενική πρόσκληση.
Πρόσκληση να καταθέσω τη συμβολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ανάπτυξη, στην ανάπτυξη της Θράκης, του Έβρου, της Αλεξανδρούπολης.
Γι΄αυτό θα σας μιλήσω για οκτώ συγκεκριμένα ζητήματα:
1ον. Λιμάνι Αλεξανδρούπολης
Η Ελληνική Κυβέρνηση, επεδίωξε εγκαίρως, να αναδείξει και να αξιοποιήσει τη δυναμική της γεωστρατηγικής αξίας του λιμένα Αλεξανδρούπολης.
Ως απόρροια, το Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενέταξε τον λιμένα στο αναθεωρημένο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών TEN – T.
Η χώρα μας, ενταγμένη στον Ευρωπαϊκό Διάδρομο Βαλτικής Θάλασσας – Ευξείνου Πόντου – Αιγαίου Πελάγους, γνωστός ως “3seascorridor”, έρχεται εγγύτερα με χώρες με τις οποίες παραδοσιακά δεν υπήρχε διασύνδεση και συνεργασία.
Παράλληλα, μέσω αυτού του διαδρόμου, δίνεται η δυνατότητα για την ανάπτυξη μιας ακόμη γραμμής αλληλεγγύης (solidarity lane), με αντικείμενο τη μεταφορά ουκρανικών προϊόντων στο λιμένα της Αλεξανδρούπολης.
Συνέπεια αυτών, η Αλεξανδρούπολη αποκτά ρόλο καταλύτη για την εφοδιαστική αλυσίδα και το διεθνές εμπόριο.
Στην κατεύθυνση επίτευξης αυτού του στόχου:
- Ενεργοποιούμε τριμερή συνεργασία με τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, για τη δημιουργία πουτροπικού διαδρόμου μετφορών.
- Υποβάλλαμε τον Ιανουάριο του 2024, πρόταση στο ευρπωαϊκό πρόγραμμα, χρηματοδότησης Connecting EuropeFacility (CEF-II), για την ενίσχυση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.
2ον. Οδική σύνδεση με Τουρκία
Διατηρούμε ανοικτό τον δίαυλο επικοινωνίας με την γείτονα χώρα, σε πεδία της λεγόμενης θετικής ατζέντας. Στο πλαίσιο αυτό, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υλοποιεί σύμφωνα με την Τουρκία για την κατασκευή δεύτερης συνοριακής οδικής γέφυρας στο πέρασμα Κήποι – Ύψαλα, με στόχο την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης εμπορικής κυκλοφορίας και της ανάγκης ενίσχυσης των συνοριακών εγκαταστάσεων στη διασυνοριακή περιοχή.
3ον. Κατασκευή Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Αλεξανδρούπολης, συμβατικού ποσού άνω των 26 εκατ. ευρώ
Εκκρεμεί η κατάληψη απαλλοτριωμένων ακινήτων, καθώς και η μετατόπιση των δικτύων της ΔΕΔΔΗΕ και της ΔΕΥΑΑ εκτός της περιοχής εκτέλεσης του έργου.
Εξαιτίας αυτών των εκκρεμοτήτων, η ολοκλήρωση του έργου, εκτιμάται το 2025.
4ον. Μελέτη Φράγματος Δερείου, προϋπολογισμού περίπου 5 εκατ. ευρώ
Η κατασκευή του θα προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στην τοπική όσο και στην περιφερειακή ανάπτυξη, αφού επιτυγχάνεται:
- Άρδευση σημαντικών γεωργικών εκτάσεων, της τάξεως των 400.000 στρεμμάτων, από το Διδυμότειχο μέχρι την Αλεξανδρούπολη.
- Αντιπλημμυρική προστασία των κατάντη του φράγματος περιοχών, περιλαμβανομένης της πόλης του Διδυμοτείχου, με έλεγχο των πλημμυρικών απορροών.
- Ύδρευση οικισμών και βελτίωση της δημόσιας υγείας λόγω της χρήσης ελεγχόμενου πόσιμου νερού.
- Δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
Υποβλήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου, το πρακτικό Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης Τεχνικών Προσφορών της Επιτροπής Διαγωνισμού.
Αναμένεται η υπογραφή της Απόφασης έγκρισης αυτού.
Έπεται το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών των συμμετεχόντων.
Εφόσον δεν υποβλήθηκαν προσφυγές κατά των συγκεκριμένων αποφάσεων, η υπογραφή της σύμβασης, αναμένεται το 2ο εξάμηνο του 2024.
5ον. Κατασκευή Λιμνοδεξαμενής Ξηροποτάμου Σαμοθράκης, προϋπολογισμού περίπου 4 εκατ. ευρώ
Μετά την καταστροφική θεομηνία του Σεπτεμβρίου του 2017, όπου στον Ξηροπόταμο, άλλαξαν τα τοπογραφικά δεδομένα της κοίτης, λόγω των προσχώσεων και εκσκαφών που προξένησε η νεροποντή, εγκρίθηκε τροποποίηση της αρχικής μελέτης.
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλος Μαΐου. Απαιτείται η εξεύρεση πρόσθετης χρηματοδότησης για την κατασκευή του βανοστασίου και του περιμετρικού φωτισμού, ώστε να είναι δυνατή η ασφαλής παροχέτευση του νερού στο υφιστάμενο ήδη αρδευτικό δίκτυο.
Η σχετική πρόσθετη διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει περίπου 1 έτος.
6ον. Αντικατάσταση και Υπογειοποίηση Αρδευτικών Δικτύων ΤΟΕΒ Ερυθροποτάμου, προϋπολογισμού 9,5 εκατ. ευρώ
Η κατασκευή του έργου, θα ωφελήσει σημαντικά περίπου 4.300 παραγωγούς, μέλη του Τ.Ο.Ε.Β.
Το έργο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί τέλος Ιουνίου του 2024.
7ον. Μελέτη. Κατασκευή. Χρηματοδότηση και Τεχνική Διαχείριση Κτιρίων Στέγασης Υπηρεσιών 5 αστυνομικών Διευθύνσεων, ανάμεσα στα οποία και αυτό της Αλεξανδρούπολης, μέσω ΣΔΑΠ.
Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, της “Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.”, της 1ης Φεβρουαρίου, αναδείχθηκε Προσωρινός Ανάδοχος.
Το συγκεκριμένο έργο καλύπτει περίοδο 30 ετών, εκ των οποίων τα 2 έτη, αφορούν την κατασκευαστική περίοδο και τα επόμενα 20 έτη την περίοδο λειτουργίας.
Το συνολικό εμβαδό υπόγειων και υπέργειων χώρων κτιρίων και υποδομών περιβάλλοντος χώρου για την Αστυνομική Διεύθυνση Αλεξανδρούπολης, ανέρχεται στα 4.735 τ.μ.
Εκτιμάται η υπογραφή της Σύμβασης μέσα στο 2024.
8ον. Αναβάθμιση Κρατικού Λιμένα Αλεξανδρούπολης
Ο Αερολιμένας, αποτελεί έναν από τους τέσσερις πυλώνες των Συνδυασμένων Μεταφορών της Θράκης.
Η θέση εγκατάστασής του, γειτνιάζει με τις οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές της Αλεξανδρούπολης.
Διαχειρίζεται τα τελευταία πέντε έτη, κατά μέσο όρο περίπου 16.000 κινήσεις αεροσκαφών σε ετήσια βάση και διακινεί περισσότερους από 180.000 επιβάτες ετησίως.
Είναι ο μοναδικός αερολιμένας στην Ελλάδα με 24ωρη ετοιμότητα ενεργοποίησης, με προηγούμενη ειδοποίηση 20 λεπτών της ώρας, για την εξυπηρέτηση επιχειρησιακών, κρατικών στρατιωτικών, νοσοκομειακών ή πυροσβεστικών πτήσεων.
Ενδεικτικά, εξυπηρετεί σε 24ωρη βάση, τις κινήσεις και τις επιχειρησιακές δραστηριότητες όλων των χωρών του ΝΑΤΟ και του Ελληνικού Στρατού, ενώ εξυπηρετεί και τα εναέρια μέσα δασοπυρόσβεσης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της επιχειρησιακής δυναμικότητας του Αερολιμένα, είναι ότι στην πρόσφατη μεγα – πυρκαγιά της περιοχής, εξυπηρέτησε περισσότερα από 32 εναέρια μέσα δασοπυρόσβεσης, φιλοξένησε 140 μέλη πληρωμάτων και τεχνικών και διαχειρίστηκε – με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα – περισσότερες από 7.500 κινήσεις αεροσκαφών, χωρίς να επηρεαστούν οι τακτικές εμπορικές πτήσεις και οι άλλες δραστηριότητές του.
Επιδίωξή μας,εί και προς αυτή την κατεύθυνση ήδη κινούμαστε, είναι η περαιτέρω ενίσχυση του Αερολιμένα.
Αυτές είναι οι 8 πολιτικές πρωτοβουλίες που αναλάβαμε στην αρχή της νέας διακυβέρνησης.
Αυτές έχουμε την ισχυρή βούληση να τις τρέξουμε με καλούς ρυθμούς, με ποιότητα και αποδοτικότητα, ώστε να μπορούμε τεκμηριωμένα να ισχυριζόμαστε ότι η χώρα μας ενισχύει τη θέση της ως θετικό παράδειγμα, “ως παίκτης θετικής μνημόνευσης”.
Το East Macedonia & Thrace Forum, διοργανώνεται για δεύτερη χρονιά από τη City Hub Events του Ομίλου Alter Ego, σε συνεργασία με την Tsomokos Communications.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ