Τον προσεχή Ιούνιο πρόκειται να παραδοθεί η οριστική μελέτη για την κατασκευή της γέφυρας, Κήποι – Ύψαλα στον Έβρο, η οποία θα ενώνει την Ελλάδα με την Τουρκία, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Εγνατία Οδός ΑΕ, Κωνσταντίνο Κουτσούκο.
Όπως είπε, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Maximum Maximumfm, η μελέτη για την κατασκευή της Γέφυρας Φιλάς, μήκους 841 μέτρων, έχει ανατεθεί εδώ και χρόνια στην Εγνατία Οδό σε συνεργασία με την τουρκική πλευρά και τον ερχόμενο Ιούνιο, είναι η φάση που θα παραδοθεί η τελική μελέτη. Σύμφωνα με τον κ. Κουτσούκο, από εκεί και πέρα, θα πρέπει να γίνει η δημοπράτηση του έργου, ώστε να ξεκινήσει η κατασκευή του.
Μιλώντας για τον κόμβο της Αλεξανδρούπολης, ο κ. Κουτσούκος, επεσήμανε πως ήταν μια διαδικασία που είχε ξεκινήσει με τον τότε περιφερειάρχη Έβρου, Δημήτρη Πέτροβιτς, έγινε η έξοδος προς το νοσκοκομείο, ωστόσο το έργο δεν προχώρησε, καθώς το νοσοκομείο δεν επέτρεψε να συνεχιστεί ο δρόμος.
Για τον κόμβο των Δικέλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού, είτε πως λόγω της φάσης παραχώρησης του οδικοί άξονα, δεν μπορεί να γίνει το έργο αυτή τη στιγμή, ωστοσο το ζήτημα θα τεθεί υπό τον παραχωρησιούχο.
Αναφερόμενος στην διαδικασία της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, ο κ. Κουτσούκος επεσήμανε ότι ξεκίνησε εδώ και πολλά χρόνια και τώρα είναι η κατάληξή της, ενώ την χειρίστηκε αποκλειστικά το ΤΑΙΠΕΔ.
Όπως είπε, αυτό που μένει, είναι να δοθεί στον παραχωρησιούχο ο δρόμος, μέσω μιας διαδικασίας παράδοσης – παραλαβής. Διευκρίνησε ότι ο οδικός άξονας Εγνατία Οδός, παραμένει ως έχει και πως η Εγνατία Οδός ΑΕ, που συνεχίζει με μελετητικό και κατασκευαστικό έργο, εκτός του οδικού άξονα.
Παράλληλα, επανέλαβε πως τα διόδια του οδικού άξονα, υπολογίζονται με χρέωση 0.03 ευρώ ανά χιλιόμετρο, που είναι χαμηλή και έχει ξεπεραστεί από τα οικονομικά δεδομένα της εποχής, καθώς όλα αυτά τα χρόνια δεν έγιναν αυξήσεις.
Έκανε λόγο για παρανόηση περί αύξησης 0.06 ευρώ/χλμ, αφού η αύξηση είναι στα 0.04 ευρώ/χλμ, ενώ τόνισε ότι η αύξηση στα 0.06 ευρώ/χλμ, θα γίνει σε βάθος πενταετίας.
Υπογράμμισε ακόμη ότι ο πομποδέκτης, Egnatia Pass, παραμένει ως έχει, εξασφαλίζοντας εκπτωτικά πακέτα στους χρήστες του αυτοκινητόδρομου, ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης. Μάλιστα σε βάθος τριετίας, ο κ. Κουτσούκος είπε πως οι συνδρομητές που χρησιμοποιούν τον πομποδέκτη, είναι πάνω από 250.000, που όπως είπε, αποτελεί αριθμό ρεκόρ.
Για τους δημότες των περιοχών όπως τόνισε, συνεχίζει να ισχύει η ελεύθερη διέλευση. Ο κ. Κουτσούκος, επεσήμανε πως για να διατηρηθεί το υψηλό επίπεδο του αυτοκινητοδρόμου, είναι απαραίτητη η αύξηση των διοδίων.
voria.gr
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
Το δρόμο προς υλοποίηση παίρνει η “νέα γέφυρα” που θα ενώσει Ελλάδα – Τουρκία [εικόνες]