Ο κ. Παύλος Α. Μιχαηλίδης, αρχιτέκτονας μηχανικός Α.Π.Θ. και πρώην δημοτικός σύμβουλος, γνωμοδοτεί σχετικά με το παραλιακό μέτωπο της Αλεξανδρούπολης και την ανάπλαση που προβλέπεται σε αυτό.
Θεωρείται μόνο κατ´ όνομα ως Λεωφόρος η (κεντρική) οδός Δημοκρατίας μια και έχει μετατραπεί εδώ και χρόνια σε «σοκάκι» δημιουργώντας και επί πλέον κυκλοφοριακά προβλήματα; ΝΑΙ
Επιχειρείται κάτι ανάλογο με την παραλιακή οδό την Λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου, μετά και την νέα ανάπλαση που ξεκίνησε προ ημερών; ΝΑΙ
Χρειάζονται διαχρονικά νέα έργα στο παραλιακό μέτωπο της Αλεξανδρούπολης ειδικά όταν εξασφαλίζονται τα ανάλογα κονδύλια; ΝΑΙ
Ήταν αναγκαία η βελτίωση των πεζοδρομίων στην βόρεια πλευρά της παραλιακής οδού, καθώς και μια σοβαρή ανάπλαση στην στροφή του Εγνατία; ΝΑΙ
Είναι σε λάθος κατεύθυνση αυτές οι μελέτες, συνεπώς και τα έργα που ξεκίνησαν να γίνονται; ΝΑΙ
Θα στενέψει περαιτέρω ο δρόμος από την στροφή του Εγνατία μέχρι και την Καραολή και Δημητρίου; ΝΑΙ
Θα ξηλωθεί τμήμα του σημερινού ποδηλατόδρομου για να μετατοπιστεί ο δρόμος προς την πλευρά του γηπέδου; ΝΑΙ
Είναι τραγικό λάθος να γίνει η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου στην στροφή του Εγνατία σε βάρος του απέναντι κοινόχρηστου χώρου, ενώ θα έπρεπε να γίνει προς την πλευρά της θάλασσας (όπως θα συμβεί για π.χ, στην Θεσσαλονίκη); ΝΑΙ
Ορθώς κλείνει για τα αυτοκίνητα τις απογευματινές ώρες του καλοκαιριού η Βασιλέως Αλεξάνδρου; ΝΑΙ
Στηρίζεται η άνθηση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή μας κατά το μεγαλύτερο της μέρος, στους ανθρώπους της εστίασης; ΝΑΙ
Τους έχουν δοθεί οι αναγκαίες διευκολύνσεις για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, πολλές φορές και εις βάρος των πεζών στα πεζοδρόμια και τους πεζόδρομους της πόλης; ΝΑΙ
Θα πρέπει να μπει κάποια στιγμή ένα «φρένο» από πλευράς των δημοτικών αρχών σε αυτή την τακτική ; ΝΑΙ
Είναι λάθος τα υφιστάμενα πεζοδρόμια του παραλιακού μετώπου τα οποία έχουν ήδη μεγάλο πλάτος να τύχουν περαιτέρω διαπλάτυνσης εις βάρος του δρόμου; ΝΑΙ
Θα χαθεί επί πλέον ένας σημαντικός αριθμός θέσεων στάθμευσης με την νέα ανάπλαση, όπως είχε συμβεί και με τις προηγούμενες; ΝΑΙ
Έχει ευθύνες η σημερινή δημοτική αρχή που δεν έχει φροντίσει εδώ και χρόνια να βρεθούν νέοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων; ΝΑΙ
Η νέα ανάπλαση αφορά τμήμα του παραλιακού μετώπου από την στροφή του Εγνατία μέχρι λίγο πριν από τις πρώην αποθήκες της ΚΥΔΕΠ; ΝΑΙ
Θα υπάρχει επέκταση του ποδηλατόδρομου προς την πλευρά του σταθμού του ΟΣΕ; ΝΑΙ
Θα έπρεπε οι μελέτες για τέτοιας κλίμακας έργα να προκύπτουν μέσα από Αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς, όπως συμβαίνει σε όλη την χώρα αλλά και σε όλο τον προηγμένο κόσμο; ΝΑΙ
Είναι τραγικό λάθος αυτή την χρονική στιγμή (με το ΚΤΕΛ, τα δικαστήρια, την αστυνομία κλπ στο κέντρο της πόλης) να μετατραπεί η παραλιακή οδός από λεωφόρος σε δρόμο ήπιας κλυκλοφορίας όπως το ορίζει και το επιχειρεί η δημοτική αρχή; ΝΑΙ
Έχει ευθύνες η σημερινή αντιπολίτευση στον Δήμο της Αλεξανδρούπολης που δεν ανέδειξε τα σοβαρά αυτά θέματα στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο; ΝΑΙ
Ήταν ξακουστή η Αλεξανδρούπολη για το άρτιο ρυμοτομικό της σχέδιο, από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο της χώρας; ΝΑΙ
Νομιμοποιείται η κάθε δημοτική αρχή δια της ψήφου των πολιτών να καταστρέφει την ρυμοτομία της πόλης και κατ´επέκταση και την ίδια της την ιστορία; ΟΧΙ
Παύλος Α. Μιχαηλίδης
Αρχιτέκτονας μηχανικός Α.Π.Θ.
Πρώην δημοτικός σύμβουλος