Τη λίστα με τα 123 προϊόντα που έχουν ενταχθεί ως τώρα στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών από 6% έως 15%, έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης.
Στη λίστα περιλαμβάνονται προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, τρόφιμα και καθαριστικά όπως οι εταιρείες Colgate Palmolive, η Ελαϊς – Unilever, η Procter & Gamble, η Γιώτης, η Mινέρβα και η ΕΛΓΕΚΑ.
Μεταξύ των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, βρίσκει κανείς συσκευασία ελαιόλαδου, σάλτσες, οδοντόκρεμες, αλεύρι, χυμούς ντομάτας και pampers.
Οπως δήλωσε πριν λίγο ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκος στον ΣΚΑΊ, “δεν θα σταματήσουμε ποτέ την προσπάθεια για την ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών και αναφέρθηκε στους τρεις βασικούς πυλώνες της πολιτικής του υπουργείου Ανάπτυξης: από τους επιχειρηματίες, απαιτείται κοινωνική ευθύνη – και είναι καλή η πράξη με τη μείωση τιμών που ανακοίνωσαν, σημείωσε – η πολιτεία κάνει ελέγχους, παρά τις δυσκολίες στους ελεγκτικούς μηχανισμούς και οι πολίτες θα πρέπει να αξιοποιούν τη δύναμη που έχουν, αγοράζοντας από εκεί που τους συμφέρει”.
Η μείωση στις τιμές, προέκυψε μετά από πρόσκληση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου προς το σύνολο των προμηθευτών, τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων, καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (Σούπερ Μάρκετ) της χώρας.
“Αυτός ο συνδυασμός, θα φέρει και άλλα αποτελέσματα. Αν θέλουμε να πηγαίνουμε μπροστά, πρέπει να παράγουμε καλύτερα και περισσότερο και να δώσουμε δυνατότητες στις νέες γενιές”, είπε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Στο μεταξύ, όπως δήλωσε χθες στην ΕΡΤ ο Χρήστος Αναγνωστόπουλος. γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή: “Βλέπουμε ότι υπάρχει μια ανταπόκριση από τις επιχειρήσεις, έχουμε την προσδοκία ότι θα έχουμε περισσότερους ακόμα κωδικούς πολύ σύντομα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Ένωσης Σούπερ Μάρκετ, φαίνεται ότι αυτοί θα ξεπεράσουν τους 600”.
Αναλυτικά η λίστα:
Υπενθυμίζεται ότι προηγήθηκαν πολλές διαβουλεύσεις ανάμεσα στα σούπερ μάρκετ, τους προμηθευτές και τη βιομηχανία, με στόχο να εξαντληθούν οι δυνατότητες για μειώσεις με περισσότερο μόνιμο χαρακτήρα στους λεγόμενους ταχυκίνητους κωδικούς προϊόντων. Αυτό ήταν και το πλαίσιο που είχε θέσει ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης. Τάκης Θεοδωρικάκος.
makthes.gr