Επαφές Δερμεντζόπουλου με φορείς σε Έβρο
Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος πραγματοποίησε συναντήσεις στην Αλεξανδρούπολη και την Ορεστιάδα με εκπροσώπους φορέων και εργαζομένων, στο πλαίσιο επαφών για ζητήματα λειτουργίας υπηρεσιών και δομών υγείας.

Πηγή: Facebook, Chris Dermentzopoulos
Στο επίκεντρο τελωνεία και υγεία στην περιοχή
Στην Αλεξανδρούπολη, ο υφυπουργός συναντήθηκε με εκπροσώπους της Ένωσης Τελωνειακών Υπαλλήλων, όπου συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τη λειτουργία των τελωνειακών υπηρεσιών και την καθημερινότητα των εργαζομένων.
Στην Ορεστιάδα είχε συνάντηση με την Πρόεδρο και τη Γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου, με επίκεντρο ζητήματα που σχετίζονται με την εύρυθμη λειτουργία των δομών υγείας και τις συνθήκες εργασίας στην περιοχή.
Ο κ. Δερμεντζόπουλος υπογράμμισε τη σημασία της διαρκούς συνεργασίας με τους φορείς και τους εργαζόμενους, τονίζοντας ότι αποτελεί βασική προτεραιότητα για την αντιμετώπιση των τοπικών ζητημάτων.



















































































