Χρήστος Δερμεντζόπουλος: «Το Κτηματολόγιο αποτελεί θεμελιώδη μεταρρύθμιση για τη χώρα»
Στο 2ο Συνέδριο «Κτηματολόγιο & Ψηφιακή Διαχείριση Ιδιοκτησίας» συμμετείχε ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος, αναδεικνύοντας τη σημασία της ολοκλήρωσης του Εθνικού Κτηματολογίου και της ψηφιακής μετάβασης στη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας.
Η τοποθέτηση στο συνέδριο
Ο Υφυπουργός Χρήστος Δερμεντζόπουλος συμμετείχε στο 2ο Συνέδριο «Κτηματολόγιο & Ψηφιακή Διαχείριση Ιδιοκτησίας», που διοργάνωσε η Νομική Βιβλιοθήκη στην Αθήνα.
Κατά την τοποθέτησή του, τόνισε ότι το Κτηματολόγιο αποτελεί μία από τις σημαντικότερες και πιο διαχρονικές μεταρρυθμίσεις για τη χώρα, καθώς συνδέεται άμεσα με την ασφάλεια δικαίου, τη διαφάνεια στις συναλλαγές και την εμπιστοσύνη πολιτών και επαγγελματιών.

Η πρόοδος του έργου και η ψηφιακή μετάβαση
Όπως σημείωσε, η κτηματογράφηση έχει φτάσει πλέον στο 99%, ενώ η χώρα έχει προχωρήσει από ένα κατακερματισμένο σύστημα 392 Υποθηκοφυλακείων σε ένα ενιαίο ψηφιακό Κτηματολόγιο.
Η μετάβαση αυτή συνοδεύεται από εκτεταμένο ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο την παροχή ταχύτερων, πιο σύγχρονων και πιο φιλικών υπηρεσιών προς πολίτες και επαγγελματίες.
Ο Υφυπουργός υπογράμμισε ότι το Κτηματολόγιο αποτελεί μεταρρύθμιση που κρίνεται στην πράξη και βελτιώνεται μέσα από τη συνεργασία με τους χρήστες του, οι οποίοι συμβάλλουν με την εμπειρία τους στην περαιτέρω αναβάθμισή του.
Κλείνοντας, ανέφερε ότι στόχος είναι η πλήρης ολοκλήρωση του έργου έως το 2026, με ένα σύγχρονο σύστημα που μειώνει τη γραφειοκρατία, ενισχύει τη διαφάνεια και φέρνει το κράτος πιο κοντά στον πολίτη.

Πηγή: Facebook, Chris Dermentzopoulos















































































