Συμμετοχή στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος στον Άγιο Νικόλαο
Από τον Άγιο Νικόλαο, όπου διεξάγεται η Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, συμμετέχουμε σε έναν ουσιαστικό διάλογο για τις προτεραιότητες της ελληνικής επιχειρηματικότητας, με στόχο τη διαμόρφωση κοινών προτάσεων και διεκδικήσεων για το επόμενο διάστημα.

Εκσυγχρονισμός, ανάπτυξη και περιφερειακή συνεργασία στο επίκεντρο
Ο εκσυγχρονισμός του ΓΕΜΗ, η ενίσχυση του επιμελητηριακού θεσμού και η προετοιμασία ενός κοινού πλαισίου διεκδικήσεων ενόψει της ΔΕΘ αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για ένα πιο λειτουργικό επιχειρηματικό περιβάλλον, με λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην ανάδειξη της αγροδιατροφής, της γαστρονομίας και του τουρισμού, καθώς η διασύνδεσή τους με την παραγωγή και την επιχειρηματικότητα μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στις περιφέρειες της χώρας.
Η συγκεκριμένη προσέγγιση αφορά άμεσα και την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, όπου ο πρωτογενής τομέας, η μεταποίηση και ο τουρισμός μπορούν, μέσα από συνέργειες, να ενισχύσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα της περιοχής.
Στο περιθώριο των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης, είχα τη χαρά να συναντήσω τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, σε μια ευχάριστη συνάντηση που επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη σημασία της συνεργασίας και της επικοινωνίας μεταξύ των Περιφερειών της χώρας.

Πηγή: Facebook, Χριστόδουλος Τοψίδης

















































































