Εθιμοτυπικές επισκέψεις της ΔΕΕΠ Έβρου στις Μηχανοκίνητες Μεραρχίες Αλεξανδρούπολης και Διδυμοτείχου
Εθιμοτυπικές συναντήσεις με τους διοικητές της ΧΙΙ και της XVI Μηχανοκίνητης Μεραρχίας Πεζικού πραγματοποίησαν αντιπροσωπείες της ΔΕΕΠ Έβρου, στο πλαίσιο θεσμικών επαφών με τις Ένοπλες Δυνάμεις στην περιοχή.

Οι συναντήσεις και το κλίμα συνεργασίας
Στο πλαίσιο των θεσμικών της επαφών, αντιπροσωπείες της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας (ΔΕΕΠ) Έβρου επισκέφθηκαν τον Διοικητή της ΧΙΙ Μηχανοκίνητης Μεραρχίας Πεζικού στην Αλεξανδρούπολη, Υποστράτηγο Παύλο Ανδρικόπουλο, καθώς και τον Διοικητή της XVI Μηχανοκίνητης Μεραρχίας Πεζικού στο Διδυμότειχο, Υποστράτηγο Παντελεήμονα Βασιλειάδη.

Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε θερμό και εποικοδομητικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τους διαχρονικούς δεσμούς συνεργασίας και αμοιβαίου σεβασμού μεταξύ της τοπικής κοινωνίας και των Ενόπλων Δυνάμεων, οι οποίες αποτελούν πυλώνα ασφάλειας, σταθερότητας και εθνικής ισχύος.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη συνεχή ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων τα τελευταία χρόνια, μέσα από τον εκσυγχρονισμό των μέσων, την αναβάθμιση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων και τη μέριμνα για το προσωπικό, στοιχεία που ενισχύουν την αποτρεπτική ισχύ της χώρας και το αίσθημα ασφάλειας, ιδιαίτερα στις ακριτικές περιοχές.
Η ΔΕΕΠ Έβρου εξέφρασε την εκτίμηση και τον σεβασμό της προς τα στελέχη και το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων για το καθημερινό τους έργο και την προσφορά τους στην ασφάλεια και τη σταθερότητα της περιοχής.
















































































