Εκσυγχρονισμός και Μεταστέγαση της 9ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) συνεχίζει τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της, βελτιώνοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, η 9η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης μεταστεγάζεται σε νέες, σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Ηλιούπολη, λειτουργώντας πλέον ως πρότυπη μονάδα με στόχο την πιο αποδοτική, γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη εξυπηρέτηση.
Οφέλη και Αναβαθμίσεις για τους Πολίτες και τις Επιχειρήσεις
Τα οφέλη για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις από την αναβάθμιση των υποδομών, την αισθητική ανανέωση και την εισαγωγή σύγχρονων εργαλείων εξυπηρέτησης είναι:
-
Απλούστερες και ταχύτερες διαδικασίες
-
Βελτιωμένο εργασιακό περιβάλλον
-
Επιτάχυνση των ψηφιακών συναλλαγών
-
Αναβαθμισμένη εικόνα της δημόσιας διοίκησης
-
Βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης
Παροχή Υπηρεσιών στη 9η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης
Στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης παρέχονται οι παρακάτω υπηρεσίες:
-
Παραλαβή κλειδαρίθμου και απόδοση ΑΦΜ
-
Καθοδήγηση και εξυπηρέτηση στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ
-
Διαδικασία ακινησίας οχημάτων
-
Έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας οχημάτων
-
Χορήγηση άδειας προσωρινής κυκλοφορίας οχημάτων
Τρόποι Εξυπηρέτησης και Επικοινωνία
Η εξυπηρέτηση γίνεται με ραντεβού μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE ή φυσική παρουσία.
Η νέα διεύθυνση της υπηρεσίας είναι Μαρίνου Αντύπα 86-88, ΤΚ 16346.
Για πληροφορίες, καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο +30 213 162 1000.